Nokia 1100 (Bylo: USBcel)l

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Říjen 27 08:21:38 CEST 2006

Ja mam "krizovy" Siemens ME75 a ten vydrzi taky zhruba tyden , ale na
noc ho vypinam a volani tak 10minut denne prumerne .

Kdyz si pres nej pustim ICQ klienta nebo hraju hry ci jine aplikace ,
ale nejvice samozrejme jeste to co komunikuje, tak je baterka pryc
behem par hodin hlavne u toho ICQ :)Ale furt je lepsi ICQ pres GPRS
nez drahe smsky.

snehulak