Tisk predlohy pro fotocestu

Marian Suchy lajost@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 26 14:12:18 CEST 2006

Ja som sa asi narodil na šťastnej hviezde.Keď som chcel začať s fotocestou,tak som zháňal rozumy kde sa dalo,i tu na konfere.Kúpil a vyškemral som kdejaku priesvitnu foliu, dostal do daru UV žiarovku Philips.Vytlačil som predlohu na starej LJ 3P na pauzák a s posvätnou úctou som to strčil s cuprexkartom kúpeným ešte v Multiservise Tesla pod sklo a tri minuty na to svietil.A zázrak ! Chvíľu som to pláchal v kúpenej vývojke a keď sa mi zdalo,že začína odchádzať motív,dal som to do chloridu.No a mal som plošák hotový. Teraz už nepoužívam žiarovku ale takú tú krabicu so štyrmi UV žiarivkami,čo som kúpil v akci za tisícovku.A zasa bez problémov.Kupujem cuprextit s svetlocitlivou vrstvou v SOS-e,lebo domáca výroba svetlocitlivým sprejom sa mi neosvedčila pre veľkú citlivosť na prachové častice.Ale i z tej sa mi podarilo rovnakou metódou urobiť plošák. Je fakt,že nerobím nijak jemné spoje,väčšinou tak jeden prechod medzi nohami dip.