Stmívač Holtek

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Čtvrtek Říjen 26 07:16:24 CEST 2006

Zdravím,

tak předběžně to vypadá, že došlo ke zkratu (nejspíš při pájení) v
místě, kde vede spoj z AC1 pod C4. Tím pádem došlo k připojení síťového
napětí pžímo na G triaku a jeho explozi.

Kolegu k tomu dovedl fakt, že cestička 'zmizela' právě mezi AC1 a touto
'křižovatkou'.

Zkoušeno naprázdno bez zátěže a bez osazeného IC.

Požádám přítelku, aby mi dovezla IC a provedeme finální test.

Milan