Re: Měnič k zářivce

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Říjen 26 01:33:55 CEST 2006

No ta stejnosmerna slozka se za trafem skutecne objevuje, ale u jednocinnych
menicu. Kdyz ma kazda pulvlna jiny tvar, na zarivce se to nadetekuje. Ale
pak zcerna jen jeden konec, coz neni vas pripad.
Andel

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <konference2@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 25, 2006 11:18 PM
Subject: Re: Měnič k zářivce

Dobrý den,

Tak to by asi bylo možné. Původně k němu byly připojeny 2 trubice o
průměru cca 5mm. Stejnosměrné složky nepřipadají v úvahu, protože jak
jsem psal, zářivka je připojená přímo k sekundárnímu vinutí toho
feritového trafa. Ty elektrody v zářivce (je to klasická 4konektorová
zářivka, kde jsou na každém konci žhavící vinutí) trochu svítí červeně.
Mám samozřejmě zapojený vždy jenom jeden drát z měniče na jeden konec
zářivky.

--
Aleš Filip
ICQ:64650313