Tisk predlohy pro fotocestu

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Středa Říjen 25 23:45:01 CEST 2006

Ja tisknu predlohu na bezne laserove tiskarne, ktera je zrovna v praci
po ruce na takovy lepsi pauzak. Je tvrdsi nez ten normalni a docela
hladky. Po vytisteni sice cerne plochy prosvitaji ale od znameho z
tiskarny jsem ziskal sprej urceny na tonery z laserovek. I docela
prusvitny toner dokonale zcerna. Strika se na vytistenou predlohu.
Bohuzel nevim odkud ho bere. Je na techto strankach:
http://www.abezeta.es/pub/eng/productos/index.html
vlevo do Search product napiste black covering.
Jinak tisknu zrcadlove a predlohu prikladam tonerem na med. Priklopim
sklem a svitim na to 15 minut ze vzdalenosti 25cm rtutovou vybojkou
250W. Tech 15 minut je od zapnuti, tedy bez "predehrevu".
Na osvetleni jsou zde ruzne nazory, nicmene jsem tento postup kdysi
davno vyzkousel a zatim vyhovuje.

  Novalex