Tisk predlohy pro fotocestu

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Říjen 25 23:22:36 CEST 2006

Ja tisknu laserovkou na kvalitni pruhledne folie (myslim, ze jsou znacky
Xerox). Vzhledem k tomu, ze vyrabim obvykle velmi male desticky, tisknu si
predlohu na A4ku 3x. Pak pretru za sucha stiratelnym fixem na bile tabule, po
zaschnuti vytru mekkym hadrem nebo papirovym kapasnikem a udelam soulep tech
trech folii. Svitim xichtovym solarkem Philips 12 minut. Dava to téměř
dokonale vysledky.

Pokud budete vybirat laserovku, dejte pozor, aby mela moznost rovneho
pruchodu media tiskarnou. Folie nemaji rady male polomery ohybu za horka.

Jakub Serych