Tisk predlohy pro fotocestu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Říjen 25 23:00:42 CEST 2006

On Wed, 25 Oct 2006, Galloth wrote:

> Dobry den,
> chtel bych se pokusit o vyrobu DPS fotocestou. Chtel bych se zeptat,
> co pouzivate pro tisk predlohy? Je lepsi inkoustova nebo laserova
> tiskarna? Rad bych Vedel jake konkretne mate kdo zkusenosti s
> jednotlivymi tiskarnami, popripade s jinymi zpusoby tisku predlohy.
> Jestli tisknout na pauzaky nebo folie. Jde mi o to, ze budu kupovat
> tiskarnu, tak abych ji mohl vybrat jiz s ohledem na tyto veci. Moc
> diky

Ono 100% neni nic, vetsinou se musi pouzivat dalsi finty. Ja jsem pouzival
inkoustovku a folii do inkoustovky a tiskl jsme pres sebe apon 2x aby to
bylo nepruhledne.

Pak jsem koupil matne folie do laserovky (vypada skoro jak pauzak) a
specialni sprej. Tisknul jsem jednou (to bylo docela prusvitne) ale
po postrikani tim sprejem se to dokonale slilo na prakticky nepruhledne.
To bych videl jako zatim nejlepsi a nejjednodussi pripravu predlohy.