Programovani procesoru - dela to nekdo jako sluzbu?

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Říjen 25 19:09:25 CEST 2006

At 04:36 PM 10/25/06, you wrote:
>Hmm, to mne nenapadlo, pokud se jeste nekdy odvazim neco zverejnit tak to
>tak udelam, pocitam ze student si s nejakym zivnostnakem hlavu lamat
>nebude... :-))

Neni to tak, ze na prilezitostny vydelek neni zivnostensky list
potreba? Nesmi to presahnout nejakou hranici radove tisicu korun rocne.

J. Hanzal

P.S. A nechtel by se nekdo te stavebnice chopit? Delat plosnaky po
jednom domacimi prostredky je neefektivni, pak shanet soucastky a
stavet programator... Treba je to vhodny zacatek podnikani.