Zapinani Siemensu z datoveho konektoru

Taksun taksun@seznam.cz
Středa Říjen 25 17:58:12 CEST 2006

No já myslím že finta je v tom co připojíte dřív, tedy nabíječku a pak baterku nebo baterku a pak nabíječku. Sám to nemám vyzkoušené ale myslím že je to ten první případ.
  ----- Original Message -----
  From: Kamil Rezac
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, October 25, 2006 3:16 PM
  Subject: Zapinani Siemensu z datoveho konektoru

  Dobre odpoledne,

  jeden kolega si chce rozchodit malou meteostanici (pocitacem, protoze
  webkmera a tak...) s posilanim dat po telefonu. A na netu nasel, ze
  Siemens C35 a podobne lze zapnout signalem na konektoru, tak po me
  chce, abych mu poradil, jak.

  Podle schematu ruznych alarmu (flajzar...) je pouzit tranzistor
  pripojeny mezi napajeni a nabijeci pin a rizeny z mcu, ale proste
  pripojeni napajeni na tenhle pin nestaci (telefon se po pripojeni
  nabijecky nezapne do provozniho rezimu, ale jen do jakehosi
  nabijeciho).

  Takze bych si tipnul, ze se s tim musi nejak zacvicit. Nevite nekdo,
  co presne se tam musi udelat? Nasel jsem radu alarmu, ktere tvrdi, ze
  to umi, ale u zadneho neni zdrojak...

  Predem dik moc
  KR