Programovani procesoru - dela to nekdo jako sluzbu?

Tony Malecký tony@malecky.cz
Středa Říjen 25 16:57:26 CEST 2006

Osobne bych to resil informaci na www strankach, co autor dodava a co ne.
Spolecne s tim ze z casovych duvodu na emaily s otazkami zde vyjmenovanymi
nereaguju...
Pripadne odkaz na GM - kd emozno zakoupit procesor a nechat si ho
naprogramovat...

Tony OK1HMA

P.S. da se na to nekde koupit DPS?

----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>
To: "'HW News'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 25, 2006 1:58 PM
Subject: Programovani procesoru - dela to nekdo jako sluzbu?

Mam takovy problem, v posledni Prakticke elektronice mi vysel nejaky clanek
a zacali mi psat lidi o naprogramovany procesor, ale jednak uz jich je
takove mnozstvi, ze to celkem nezvladam rozesilat, navic mam ted v koupelne
metrovou diru do zeme a mam trochu jine starosti. Nevite o nekom kdo by
treba poskytoval nejakou takovou sluzbu, jako ze za nejaky baksis
naprogramuje doneseny procesor nebo (jeste lepe, ne vsichni jsou z Prahy)
jej rovnou naprogramovany posle lidem postou? Popravde receno posilani
procesoru povazuju za takovou jakousi dan zverejneni konstrukce, nechci na
tom nic vydelavat (ani dost dobre nemuzu, nemam na to zivnostnak atp.) takze
to lidem programuju a posilam akorat za cenu procesoru a postovne a dost mne
to ubiji. Myslim ze programovani procesoru nabizi treba i GME, ale nevim jak
moc to realne funguje, kdysi davno u jine konstrukce mi lidi potom nosili
procesory, ktere si nechali u nejmenovane firmy Bucek naprogramovat a ktere
byly naprogramovane spatne a nefungovalo to (v HEXu byl ulozen i obsah
EEPROM a ten nebyl naprogramovan).

Nebo kdyby mel treba i nekdo z konfery chut si par korun privydelat (a
neprirazi si k procesoru 300% ceny, to by mne pak asi lidi sezrali), nebo
vite o nekom takovem, rad mu ty potencialni zajemce prenecham... :-)) Jinak
se jedna o PIC 18F452.

Dusan Dolezal