Programovani procesoru - dela to nekdo jako sluzbu?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Říjen 25 16:03:50 CEST 2006

> A to Vás ještě čeká, že Vám lidé budou zasílat podivně
> sestavený přístroj
> (klempířskou pájkou) zabalený v krabici od bot a chtít po
> Vás, abyste jim to
> oživil.... :-)

Jo jo, s tim pocitam, uz jsem to zazil minule. Tam to ale nastesti bylo tak
primitivni zapojeni (vlastne jenom procesor a displej), ze to pokud si dobre
vzpominam byl ve 100% pripadu bud spatne naprogramovany procesor, nebo blbe
nastaveny trimr u kontrastu displeje.

> Na záležitost s procesory je nejlépe použít studenta, který
> jednou za týden
> přijde, naprogramuje, zabalí, dojde na poštu, vystojí frontu,
> pošle...
> Náklady na to musíte započítat do ceny procesoru. Berte to
> tak, že kdo chce
> ušetřit, naprogramuje si procesor sám, a kdo chce mít komfort
> (tedy napíše
> email "pošlete mi procesor"), musí alespoň režiji zaplatit.

Hmm, to mne nenapadlo, pokud se jeste nekdy odvazim neco zverejnit tak to
tak udelam, pocitam ze student si s nejakym zivnostnakem hlavu lamat
nebude... :-))

> Mimochodem, velmi pěkná konstrukce...

No dnes uz bych to delal jinak (minimalne s MCU s USB, kdyz jsem s tim zacal
tak jeste moc nebyly), ale i tak diky za pochvalu. :-D

Dusan Dolezal