Programovani procesoru - dela to nekdo jako sluzbu?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Říjen 25 15:10:44 CEST 2006

HEX je samozrejme zverejneny, jsem vdecny za kazdeho kdo si to naprogramuje
sam a neprudi mne :-))), ale on to stejne asi malokdo kdo s tim nema
zkusenosti udela. BTW hezky je videt, jak jsou lidi zblbli z toho, ze PE
dnes vlastne z velke casti slouzi jako reklamni casopis ruznych firmicek,
ktere zverejni navod bez HEXu a nabizeji pak predrazeny (vetsinou) procesor
nebo stavebnici. Takze mi ted chodi maily tipu "objednavam stavebnici
osciloskopu z PE" a divi se ze zadna stavebnice neni... :-))

Dusan Dolezal