mikroPascal, Soft UART a PIC12F675

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Říjen 25 10:37:36 CEST 2006

Vsetko ma svoje pre a proti.

Nemedzerove znaky maju tu vyhodu, ze ich je v terminali lepsie vidiet
nez medzeru :-)

'A' ma tu vyhodu, ze su tam dve jednotky (sirky jedneho bitu), staci
cakat na tu prvu, a z dvoch sa da robit priemer pre presnejsie casovanie.

'*' ma tu vyhodu, ze je tam viac jedniciek aj nul sirky jedneho bitu,
takze sa toho da pomerat este viac, popriemerovat a zaratat aj asymetriu
kabla+prevodnika RS232, co v niektorych pripadoch vobec nie je zanedbatelna.

Samozrejme, s tymto vsetkym rastie narocnost na pisanie softu a na pamate...

wek