Plastove krabice do ruky + LCD cca 2x16 - nejlepe podelne

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Středa Říjen 25 10:08:51 CEST 2006

Zdravim,
1. krabice musi byt plastova nebo aspon castecne jedna plocha.
2. pro prvni pokusy staci 1 az 5 krabicek, ci prvnich 20 krabic muzeme
objednat ... zalezi taky zakolik.

Ja jsem mel predstavu o krabicce z plastu, kde je podelne LCD, aby krabicka
nebyla siroka. Vedle LCD by se dala nalepit mala klavesnice 55x55mm.

Cele to mame v KP 33, rozmery 33x80x149

Bopla ci okw, ktera ma primo montazni otvory pro standardni LCD 2x 16 vyjde
rozmerove cca 40x110x200. Kdyz se to zarizeni ma prenaset, tak to je docela
rozdil.
NENI skoro zadna krabice s podelnym oknem pro LCD. To je problem.

Rucni opracovani KP 33 neni vzhledove OK, strojni frezovani by mohlo byt
lepsi, ale tak krabice KP33 neni nic moc tj. plast neni ok.

Hledam tedy vhodnou cestu:
- zda obrabet plastovou krabici i jineho vyrobce,
- zda sehnat mensi atypicky LCD do nejake jine krabice.

Nemam predstavu o cenach a moznosti realizace

Pekny den
Jirka