Akumulator do notebooku IBM R32

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Říjen 25 00:05:05 CEST 2006

Dostal se mi do ruky notebook IBM R32. Notebook je jeste dnes celkem
pouzitelny, je v nem iP4M 1.6, 1GB RAM, 40GB HDD, WIFI, LAN... Jedina
vada na krase je spatny akumulator (14.4V 4AH, Li-ion). Co jsem koukal
na internetu, tak se cena tohoto akumulatoru pohybuje od 2 do 3tis.
coz se mi zda hodne na to, ze jsem notebook dostal zdarma :) Je nejaka
moznost doma baterii ozivit (vymenou clanku)? Chapu ze v teto baterii
je i nejaka elektronika, ktera nejspis ridi nabijeni a kdo vi co
jeste, ale kdyz baterii dokazi repasovat... Pokousel se nekdo o znovu
oziveni novejsi notebookove baterie?

--
Michal Grunt