Re: OT: Napajení R104d

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Říjen 24 17:28:27 CEST 2006

Neznam presne komtitocty tech 104 az 109, ale treba 109 byla nekde mezi 20
az 30 MHz. Je to prenosna stanice oproti treba R140 :-) . S tou R109  jsem
udelal spojeni na 90 km. Jinak pri dobrych podminkach se tam motaly i
stanice vzdalene tisice km diky ionosfericke vrstve F2 a patricnym podminkam
v te dobe.

Tak a ted se zeptam k cemu je dobre mit doma R155 ? na topeni ? Pro
radioamatera to neni, to by jste si ukroutil prsty s temi prepinaci. A az
tak dobre radio to take nebylo. No, snad v urcite dobe.
J. Polivka

Zeptám se jinak:

Znám R137/R140, R111, R107 a Astry. Trochu jsem zavadil o R160, RDM61,
RDM6/12 & spol, ale pořád nechápu, k čemu je dobré mít doma R104d. Není
to spíš R114d? Ale u té také nevím, co s ní. Leda tak mít CB stanici
ovládanou z TP-25.

To já bych spíš chtěl R155U. Na zimu jeden z nejlepších přijímačů.

Pavel Krafčík
tel: 728 846 005

Šerých Jakub napsal(a):
> Kdybyste zazil vojnu u spojaru, tak byste se takhle nemohl ptat :-))))
>
> Je to ruska radiostanice (myslim ze pozdeji se vyrabela i jinde nez v
Rusku),