OT: Napajení R104d

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Říjen 24 16:48:58 CEST 2006

R-104d neznám, jen R-104M  (
http://home.wxs.nl/~meuls003/gallery/r104.html )  případně
R-105d,R-107d......
ale asi to bude stejné jako ta 105d, 107d, jen kmitočtově jiné pásmo, tedy:

Do stanice vedou dva napajeci kabely, z nichž je  + jednoho a - druheho
kabelu spojen. ( až uvnitř stanice)
K napájení se používaly 2NKNU24 (2x1,2V)    - 2,4 V   po dvou kusech  -
tedy dohromady 4,8 V
Pokud tam budete nahrazovat zdroj, je třeba, aby měl vyvedený střed.
Uvnitř je vibrační vložka 2,4V ( vagnerovo kladívko s přepínačem) a
zvyšovací trafo.
Aby to "měnilo" je třeba ten střed. Odběr je do 3A. Já jsem na to kdysi
používal PC zdroj - jeho 5V sekci), na jehož výstupu bylo paralelně v
propustném směru  6 v sérii zapojených diod KY708 a z třetí diody  byl
brán ten "střed"
http://www.kpjung.de/schalt.htm
dle tohodle, jen ty odpory jsem tam neměl - diodama teklo cca 100mA tak
jsem to neřešil.
Ty vibrační vložky tu nějaké mám, včetně nějakých náhradních elek -
tušim, že je to celé osazené 2Ž2P  od nf až po PA :-)
( stejně jako většina ruských tanzistoráků, kde bylo 12 tranzistorů a
všechny stejné)
Honza