RE: Napajení R104d

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Říjen 24 13:31:25 CEST 2006

Ted v jednom z poslednich cisel jednoho z tech cervenych casopisu, co vznikly
postupnym stepenim Amara vysel v takove te historicke sekci dost podrobny
popis R10x stanic. Pokud to tam nebude primo napsane, myslim, ze urcite
kontakt na autora toho clanku pomuze.

Jakub Serych

P.S. casaky mi jen prochazeji rukama v obihacim kolecku a posouvam je zase
dal, proto jsem tak neurcity a nevim presne ktere cislo a ktereho casaku to
bylo