Re: Problém s notebookem a porty

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Říjen 24 06:30:05 CEST 2006

Asi jak ktery notebook , ale ja mam replikator k FS Amilio , ktery se
pripojuje na USB a mel jsem s nim problem rozject kde co , potreboval
jsem LPT kvuli jendomu programu s HW klicem a samozrejme to neslo . Po
velkem usili se mi podarilo ukecat dalsi z tech portu pro komunikaci s
programovacim softem pro vysilacky motorola 9xx.Chce to fakt vyzkouset
s tema aplikacema ktere na tom pojedou .

s pozdravem

snehulak