Re: Problém s notebookem a porty

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Říjen 23 17:53:39 CEST 2006

Dobrý den,

s USB-LPT a programátorem bude problém vždycky, protože se nechovají jako
LPT port. Tyto převodníky vyhoví opravdu jen pro tiskárny, alespoň co jsme
zkoušeli. Doporučuji Vám použít PCMCIA kartu, některé typy jsou umístěny na
stejných adresách, jako kdyby port byl přímo na motherboardu - pak je funkce
zajištěna.

Co se týče převodníků USB-RS232, nemám ve spojení s ICD2 ¨zkušenosti, ale
rád Vám námi dodávané typy zapůjčím k vyzkoušení. Možná by i tady byla
lepším řešením vhodná PCMCIA karta.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 23, 2006 5:32 PM
Subject: Problém s notebookem a porty

Zdravím,

mám takový problém. Snažím se vybrat nějaký nový notebook do dílny
(desktop by tam zabíral moc místa) a s hrůzou zjišťuju, že notebooky se
sériovým a parallelním portem už se víceméně nedělají.
A já bych potřeboval tyhle porty kvůli spolupráci s programátorem, ICD
klonu a podobně.

Netuší někdo, jestli existuje nějaký spolehlivý převodník USB/parallelní
port se kterým by chodil programátor LabProg 48-LV od firmy Elnec ? A
nějaký spolehlivý převodník USB/RS-232 se kterým by chodil ICD2 klon od
Kosti ?

Zdraví PavelK