TV zesilovač napájený 5V po kabelu.

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pondělí Říjen 23 14:09:47 CEST 2006

To je na tom to pěkné - žádný návod není potřeba. Jde o integrovaný
širokopásmový zesilovač. Prostě se to zapojí podle datasheetu a ono to
funguje. Není třeba nic ladit a pod...
Je potřeba jen vybrat vhodný MMIC - tj. vhodný pro tento kmitočet s
potřebným ziskem a s co nejnižším šumovým číslem a co nejvyšším IP3. A
samozřejmě i rozumnou cenou. Pokud neuděláte nějakou zásadní chybu, bude
mít takto udělaný zesilovač mnohem lepší parametry než prodávané polské
zesilovače.
Jak už jsem psal, prodává je GES i GM a samozřejmě i další dodavatelé.
Jsou běžně k dostání přes pult.

	Martin.