Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku) - konec

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Říjen 23 08:52:44 CEST 2006

No jo ale drahy nemaji na rezijce limit.
Napriklad vim ze spousta lidi ma sluzebni s povolenim pro soukrome cesty,ale
musi platit 1% (??) ceny vozu mesicne.

Chtel jsem vedet kdo ma levnejsi provoz a koukam ze technika v tom nehraje
roli. Zase je to o neschopnosti politiku.
Navhruji ukoncit toto tema - je to uz hodne mimo.
Michal

----- Original Message -----
From: "Petr Tomasek" <tomasek@etf.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 23, 2006 8:16 AM
Subject: Re: Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

> Protoze operatorum ztratu nedotujeme ze statniho rozpoctu.

Protoze operatory dotujeme my - tim, ze jim stat umoznuje tezit
ze sveho oligopolu... Stejne jako CEZu, severoceske uhelne, Microsoftu
a podobnym hajzlum....

> Protoze rezijka zdarma na ukor zvyseni platu okrada statni rozpocet o
> dalsi
> dane, socialni a zdravotni pojisteni.

Jenze to delaji vsichni (ruzne zamestnanecke vyhody od stravenek po
janevimco),
tak proc by to nemohly delat i CD?

> Protoze mam znameho, ktery dela u CD a jezdi po republice zadarmo. Potom
> dela u jidelnich vozu, nebo jak se ta organizace jmenuje, a ma 90% slevu v
> jidelnich vozech. Takze cizinec se hodne rozmysli, jestli si da pivo za
> devadesat a takova vyzirka jich za devet kacek vyzahne za cestu mnoho.

Ja mam zas znameho, ktery dela barmana v kavarne a ma urcity objem
napoju, ci co, "zadarmo"... Co je sakra na tom?