vstupni dil TV Funai

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Říjen 23 00:46:52 CEST 2006

Dobrý den,
přestala mi jít televize, cca 10 let stará Funai. 1. pásmo jde normálně, 3.
pásmo je posunuté dolů, a te toho tam polovina, po přepnutí na 4-5. pásmo je
tam zase to třetí. Ta televize má napěťové ladění - jede plymule a neukazuje
čísla kanálů.
Takže dotaz: přepínání pásem dělá ten brouk ve vstupní jednotce? - tedy
nemám hledat něco upadlého někde na základní desce?
Pokud se mi povede sehnat jinou vstupní jednotku, musím shánět Funai, nebo
jsou vstupy rúzných značek zaměnitelné?
Nejradši bych televizi vyhodil a koupil novou, jenže ta už bude Pb free a
přežije tak akorát záruční lhůtu :-((  Je nějaká naděje, že se s tím Pb free
přestane blbnout a začnou se zase dělat poctivé výrobky které vydrží?

Anděl