Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Říjen 22 23:31:13 CEST 2006

Ano, v tomhle ČD naprosto nemají soudnost.

Malý příklad z nedávného života. Poslední týden prázdnin jsem chtěl s
naší mladou zaskočit na pár dnů do Disneylandu v Paříži. Je jí sedm, po
prázdninách šla do školy, tak ať si užije poslední týden bezstarostného
dětství :-)))

Celá tahle akce mně a mojí dcerku napadla někdy začátkem července při
žvatlání na nedělní procházce. Takže večer sednul k Internetu a začal
jsem zjišťovat co a jak.

Vlak do Paříže - cena zpáteční jízdenky 270 Euro za osobu, přímý jede
snad jednou týdně, jinak s přestupem a čekáním cca. 3 hodiny v nějakou
naprosto slabomyslnou dobu typu 6 hodin ráno. Pro vyhotovení jízdenek je
nutné se osobně dostavit někam atd.

Letenka do Paříže - se Sky Europe zpáteční letenka 2.600 Kč včetně všech
poplatků, tax a daní, odlet a přílet snad 6x denně. Letenku jsem
naklikal na Internetu, napsal číslo kreditky a do pěti minut mně přišel
potvrzovací mail s kódem. Tím vše vyřízeno (tím kódem se člověk prokáže
na check-inu na letišti), suma sumárum 5.222 Kč za dvě osoby. Slovy
pěttisícdvěstědvacet korun českých za dvě zpáteční letenky Praha-Paříž.

No, cestujte potom vlakem za takových podmínek...

Zdraví PavelK