Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Neděle Říjen 22 23:02:16 CEST 2006

Ja som pracoval u Správy dopravných letísk a nemali sme ani ň.Myslím,že pracovníkom ČSA platilo ROH jednu cestu ročne.Mám dojem,že pojem "kredit za nalietané kilometre" je novšieho data.Kde by tie kilometre nalietali ? Letenka Praha-Bratislava stála v sedemdesiatych rokoch tuším 140.- Kčs a to bolo mnoho peňazí.