RLT8019

Martin matesmk1@seznam.cz
Neděle Říjen 22 08:49:08 CEST 2006

>Tak si to nech poslat primo do firmy treba, ne? Ja napriklad dodavam
>kamkoliv, treba i do vykotlaneho dubu :-))) A nebo si nech poslat
>doklad bez uvedeni odberatele...

vidite to me nenapadlo, kazdopadne ted uz je to jedno :)

>Jo, neco jsem mel, jake mas predstavy? Samotnou nebo s nejakym
>procesorem uz?

ma predstava je mozna trochu kuriozni, bez procesoru, jen na napajedni
radice,konektoru a vsech podpurnych obvodu s vyvodem desky nejlepe tak, aby
se dala nejakym zpusobem pouzit v nepajivem kontaktnim poli na testovani. Za
kolik a co popripade muzete nabidnout?

>Kvuli jednomu svabu jsi tak behal po Brne, az sis zlomil nohu?
Nene, mam planovanou operaci kotniku, cili chozeni a shaneni procesoru s tim
nema nic moc spolecneho :)

S pozdravem mk