Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Ales Martinek amarti@post.cz
Neděle Říjen 22 08:47:01 CEST 2006


Podle me ma na mysli Jindrichohradeckou uzkokolejku. http://www.jhmd.cz  
Doufam ze nevadi truchu te reklamy.

Ales Martinek

Marek Pavlu wrote:
>
> Zdravim,
>
>  
>
> Nemate snad na mysli Zeleznici desna? Ted to vlastne zedral Connex. 
> Pokud ano, tak to stoji bez pardonu ze velke HOVNO.
>
> Stále ještě existuji spoje, ktere jsou zhruba stejne od dob Bolsevika 
> a to tak, ze predpopsledni vlak dne odjizdi ve chvili, kdy prijizdeni 
> do stanice lide vlakem CD.
>
> Pak musite cekat hodinu a pul na dalsi spoj.
>
>  
>
> Nove vagony se nekupuji, jezdi se staresinami, ale kdyby jich alespon 
> bylo vice.
>
> Bezne to vypada tak, ze si lide stoji na nohach, patach a hlavach.
>
>  
>
> Jedinne co se v prubehu let menilo byla cena, ale kvalita stala a 
> stále stoji za velke hovno, tot ukazka fungovani neviditelne ruky trhu.
>
> Vsechno je to jen o tom, ze lna sumpersku je velka nezaměstnanost, tak 
> lide musí setrit a nechat si libit tyhle praktiky.
>
> Kdo muze, se vybavi automobilem jakekoliv znacky a stari.
>
>  
>
> Ja mel ted kratce po nehode a byl bez auta, tak jsem zacal jezdit 
> trasu 60km vlakem.
>
> CD porad pouzivaji blsevicke vlaky, ktere k vytapeni pouzivaji jako 
> teplovedouci medium olej.
>
> Ten mimochodem cpi a ja alergik si na tom seru zdravi: jedna cesta 
> vlakem => kravaceni z nosu
>
>  
>
> Takze platime z dani spici panaky na nadrazich za pomalu učednické 
> palty, kteri napr. na informacích funguji zpusobem tim,
>
> ze se cte cervena knihovna a jakykoli dotaz na informaci je
>
> vražděni dotyčného pracovniku, který musí zvednout palici od cetby a 
> cigara a pak ještě drze odsekne, ze informace jsou na tabuli.
>
>  
>
> Do ha**lu, tak proc tam sedi, dyz všechny informace jsou na tabuli? 
> Proc je platime ze svých dani?
>
> Jen proto, aby nebyla dana osoba nezamestnana nebo co????
>
> Takovou praci bych fakt chtel taky, hovno delat a dostavat 15kKc 
> minimum, to je prece super ne?
>
>  
>
> Lenost strojvudcu nebo pruvodcich je taky neuveritelna.
>
> Ted tyhle prechody počasí podzim/zim a pak zima/jaro prece musí 
> zohlednit v rezimu topeni souprav.
>
> Ale ne, bezne to je tak, ze sviti venku slunce, hezkých 20stupnu a 
> vagon je krasne vytapen zbytecne na pomalu 30stupnu a ještě je masina 
> naftova
>
>  
>
> Vlaky Eurocity jsou taky sila ty nove vagony co mají kovova operatka, 
> za to meli navrhare povesit za koule do pruvanu a ne mu dat oceneni za 
> Design roku!
>
> Cesta Olomouc-Praha je utrpeni v takovem elektrickem sedle, studi to 
> do loktu a vsechny otresy se prenasi do kloubu.
>
>  
>
> Mam rad vlaky a hodne, ale cestovani v nich mi jen nici nervy a zdraviL.
>
>  
>
> S pozdravem,
>
>                         Marek Pavlu
>
>  
>
>  
>
>  
>
> ------------------------------------------------------------------------
>
> *From:* hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] 
> *On Behalf Of *Jan.Novak
> *Sent:* Saturday, October 21, 2006 11:17 AM
> *To:* HW-news
> *Subject:* Re: Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)
>
>  
>
> "...ale nelze jeden druh dopravy silně dotovat a pak tvrdit, že druhý 
> druh je nerentabilní, tudíž by se měl zrušit..." - vzpomínám na jednu 
> lokální trať, která byla údajně pro České Dráhy nerentabilní a měla 
> být zrušena. Pak ji v podstatě "dostal" soukromý vlastník a trať 
> prosperuje, dokonce se investuje do oprav a rekonstrukcí. Tudíž 
> problém bych hledal jinde.
>
> Jan Novák
>
> Michal HW napsal(a):
>
> Pokud vim tak se uvadi ze jen cast penez ze silnic (DPH, silnicni dan , 
> znamky) jde zpet do cest. Zbytek vyplnuje diry jinde - v rozpoctu.
> Michal Gregor
> ----- Original Message ----- 
> From: "Delphin" <delphin@post.cz> <mailto:delphin@post.cz>
> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz> <mailto:hw-list@list.hw.cz>
> Sent: Friday, October 20, 2006 1:57 PM
> Subject: Re: Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)
>  
>  
>   
>> Osobně si myslím, že veškerý problém je v bolševickosti tohoto státu.
>> V USA vláda dráhy prodala, nákladní doprava prosperuje, osobní je v
>> p..., ale je vyřešeno. Kdyby se všechno srovnalo jak neviditelná ruka
>> trhu míní :-) a dráhy nemusely dotovat osobní dopravu z nákladní a
>> jezdit prázdnými osobními vagony sem a tam aby si zasloužily dotace na
>> osobní linky a pro vlastní přežití by musely nabídnout zákazníkům
>> rozumné podmínky, tak by si určitě zboží které má být voženo po
>> železnici svou cetu našlo. Teď jen kdo bude tak odvážný a připustí
>> propuštění 20000+ zaměstnanců najednou...
>>     
>  
> Pro začátek by stačilo, aby stát přestal dotovat kamionovou přepravu ve výši
> cca 10 Kč/km formou úhrady opotřebení silnic kamiony z peněz daňových
> poplatníků. Silniční daň pro kamiony je absolutně neadekvátní a dálniční
> známka pro kamiony za 14 000 Kč je nic než výsměch (podle této logiky by
> známka pro osobní auta měla stát 88 haléřů na rok). Nákladní přeprava po
> železnici pronájem kolejí platí samozřejmě v plné výši. Jsem také pro volnou
> ruku trhu, ale nelze jeden druh dopravy silně dotovat a pak tvrdit, že druhý
> druh je nerentabilní, tudíž by se měl zrušit.
>  
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> Hw-list@list.hw.cz <mailto:Hw-list@list.hw.cz>
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>  
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> Hw-list@list.hw.cz <mailto:Hw-list@list.hw.cz>
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>  
>   
>
>  
>
>
>
> ------------------------------------------------------------------------
>
> avast! Antivirus <http://www.avast.com>: Odchozi zprava cista.
>
> Virova databaze (VPS): 0642-5, 20.10.2006
> Testovano: 21.10.2006 15:21:55
> avast! - copyright (c) 1988-2006 ALWIL Software.
>
>
> ------------------------------------------------------------------------
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>   




Další informace o konferenci Hw-list