RE: matematický příklad

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Sobota Říjen 21 23:59:45 CEST 2006

Zdravim,

No vite to je otazka, to zda je uvnitr nebo venku pred/po akci:).
V tom prikladu totiz nikdo nikdy nezapocitava prestupne roky, minuty,
vteriny, takze pokud neni jasne, kdy je to "dnes" z vety "Maminka je dnes o
21 let...", tak proste není mozne takove soudy cinit, ze ano:).

Klidne to muze byt tak, ze teprve sedi u stolu v baru dva neznami lide a
hazi si první ocko, takova tam vznika chyba:)))).

S pozdravem,
                Marek Pavlu