Certifikace pro pouziti v aute

Petr King petr.king@atlas.cz
Sobota Říjen 21 16:59:12 CEST 2006

Hezke odpoledne,
premyslel jsem nad tim, kolik vlastne stoji atest vyrobku, ktery by se
mel pouzivat v aute...
Jsou 2 varianty - jeden vyrobek, ktery nesouvisi s funkcemi auta, jako
napriklad ruzne udelatka do zapalovace, nebo pripojitelne na
autobaterii, ad zesilovace a podobne...
Druha skupina - alarmy do auta a podobne.
S jakou cenou zhruba mam pocitat a jak dlouho trva, nez se vubec dostanu
na radu (kdy se usmysli, ze se na muj vyrobek podivaji a daji mu atest...)
A druha moznost - pokud atest nebudu mit a budu jej presto prodavat, s
upozornenim v manualu, ze montazi do vozu prebira majitel veskerou
odpovednost s tim spojenou... projde to ?

Diky za tipy pripadne nejaky kontakt na kompetentni mista, kde mi nekdo
dokaze k tomuto neco rict, pripada mi, ze informace tohoto typu jsou
snad peclive utajovane, protoze sehnat info o tom, co vlastne clovek
potrebuje, aby vyrobek mohl legalne prodavat znamena prodrat se celym
zakonikem CR.
Petr