RE: Ještě Luxeony - strýc Podger navrhuje boost converter

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Říjen 21 16:39:56 CEST 2006

Já už jsem to předělal. Měřím napětí na tom odporu pomocí interního A/D
převodníku, vestavěnou referenci používám jako referenci pro ten A/D a
právě píšu regulaci PWM pomocí PID regulační smyčky.
V původním návrhu jsem si nějak neuvědomil, že mám v PICu krom
komparátoru také převodník. :-))

Zdraví PavelK