RE: Ještě Luxeony - strýc Podger navrhuje boost converter

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Sobota Říjen 21 15:47:44 CEST 2006

Zdravim,

Mozna by se dalu uzit logicke fety...
Zatím jsem je však videl jen tak do 20V, takze jim asi pripadne spicky od
civky moc zdravi prat nebudou...

S pozdravem,
                Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com> : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0642-5, 20.10.2006
Testovano: 21.10.2006 15:47:44