[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Dee Jay deejay@email.cz
Sobota Říjen 21 15:45:54 CEST 2006

faaaaakt rtutovou fontanku ? :-)

super neco takoveho bych chtel do obyvaku,i když to asi bude nutne
hermeticky uzavrit do skla
navstevy budou cumet ;-) Neni to nekde katalogu Conrada ? tam maji takych
hovadin ... ;-)

DJ

----- Original Message -----
From: "Ales Martinek" <amarti@post.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 21, 2006 12:21 PM
Subject: Re: [OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Raci se o tom nezminujte, jinak kvam prileti zasahovka a vas zavrou za
prechovavani navykovych latek a jedu.
Jinak ekoteroristi by ji nejrade ji i s ostatnima latkama ktere vyrobil
clovek sprovodili ze sveta a divim se ze nechcou dekontaminovat i
rtutovy dul ve spanelsku kde pri maji i rtutovou fontanku.

Ales Martinek