Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Sobota Říjen 21 15:21:55 CEST 2006


Zdravim,

 

Nemate snad na mysli Zeleznici desna? Ted to vlastne zedral Connex. Pokud
ano, tak to stoji bez pardonu ze velke HOVNO.

Stále ještě existuji spoje, ktere jsou zhruba stejne od dob Bolsevika a to
tak, ze predpopsledni vlak dne odjizdi ve chvili, kdy prijizdeni do stanice
lide vlakem CD.

Pak musite cekat hodinu a pul na dalsi spoj.

 

Nove vagony se nekupuji, jezdi se staresinami, ale kdyby jich alespon bylo
vice.

Bezne to vypada tak, ze si lide stoji na nohach, patach a hlavach.

 

Jedinne co se v prubehu let menilo byla cena, ale kvalita stala a stále
stoji za velke hovno, tot ukazka fungovani neviditelne ruky trhu.

Vsechno je to jen o tom, ze lna sumpersku je velka nezaměstnanost, tak lide
musí setrit a nechat si libit tyhle praktiky.

Kdo muze, se vybavi automobilem jakekoliv znacky a stari.

 

Ja mel ted kratce po nehode a byl bez auta, tak jsem zacal jezdit trasu 60km
vlakem.

CD porad pouzivaji blsevicke vlaky, ktere k vytapeni pouzivaji jako
teplovedouci medium olej.

Ten mimochodem cpi a ja alergik si na tom seru zdravi: jedna cesta vlakem =>
kravaceni z nosu

 

Takze platime z dani spici panaky na nadrazich za pomalu učednické palty,
kteri napr. na informacích funguji zpusobem tim,

ze se cte cervena knihovna a jakykoli dotaz na informaci je

vražděni dotyčného pracovniku, který musí zvednout palici od cetby a cigara
a pak ještě drze odsekne, ze informace jsou na tabuli.

 

Do ha**lu, tak proc tam sedi, dyz všechny informace jsou na tabuli? Proc je
platime ze svých dani?

Jen proto, aby nebyla dana osoba nezamestnana nebo co????

Takovou praci bych fakt chtel taky, hovno delat a dostavat 15kKc minimum, to
je prece super ne?

 

Lenost strojvudcu nebo pruvodcich je taky neuveritelna.

Ted tyhle prechody počasí podzim/zim a pak zima/jaro prece musí zohlednit v
rezimu topeni souprav.

Ale ne, bezne to je tak, ze sviti venku slunce, hezkých 20stupnu a vagon je
krasne vytapen zbytecne na pomalu 30stupnu a ještě je masina naftova

 

Vlaky Eurocity jsou taky sila ty nove vagony co mají kovova operatka, za to
meli navrhare povesit za koule do pruvanu a ne mu dat oceneni za Design
roku!

Cesta Olomouc-Praha je utrpeni v takovem elektrickem sedle, studi to do
loktu a vsechny otresy se prenasi do kloubu.

 

Mam rad vlaky a hodne, ale cestovani v nich mi jen nici nervy a zdravi:-(.

 

S pozdravem,

                        Marek Pavlu

 

 

 

  _____  

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan.Novak
Sent: Saturday, October 21, 2006 11:17 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

 

"...ale nelze jeden druh dopravy silně dotovat a pak tvrdit, že druhý druh
je nerentabilní, tudíž by se měl zrušit..." - vzpomínám na jednu lokální
trať, která byla údajně pro České Dráhy nerentabilní a měla být zrušena. Pak
ji v podstatě "dostal" soukromý vlastník a trať prosperuje, dokonce se
investuje do oprav a rekonstrukcí. Tudíž problém bych hledal jinde.

Jan Novák

Michal HW napsal(a): 

Pokud vim tak se uvadi ze jen cast penez ze silnic (DPH, silnicni dan , 
znamky) jde zpet do cest. Zbytek vyplnuje diry jinde - v rozpoctu.
Michal Gregor
----- Original Message ----- 
From: "Delphin"  <mailto:delphin@post.cz> <delphin@post.cz>
To: "HW-news"  <mailto:hw-list@list.hw.cz> <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 20, 2006 1:57 PM
Subject: Re: Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)
 
 
  

Osobně si myslím, že veškerý problém je v bolševickosti tohoto státu.
V USA vláda dráhy prodala, nákladní doprava prosperuje, osobní je v
p..., ale je vyřešeno. Kdyby se všechno srovnalo jak neviditelná ruka
trhu míní :-) a dráhy nemusely dotovat osobní dopravu z nákladní a
jezdit prázdnými osobními vagony sem a tam aby si zasloužily dotace na
osobní linky a pro vlastní přežití by musely nabídnout zákazníkům
rozumné podmínky, tak by si určitě zboží které má být voženo po
železnici svou cetu našlo. Teď jen kdo bude tak odvážný a připustí
propuštění 20000+ zaměstnanců najednou...
    

 
Pro začátek by stačilo, aby stát přestal dotovat kamionovou přepravu ve výši
cca 10 Kč/km formou úhrady opotřebení silnic kamiony z peněz daňových
poplatníků. Silniční daň pro kamiony je absolutně neadekvátní a dálniční
známka pro kamiony za 14 000 Kč je nic než výsměch (podle této logiky by
známka pro osobní auta měla stát 88 haléřů na rok). Nákladní přeprava po
železnici pronájem kolejí platí samozřejmě v plné výši. Jsem také pro volnou
ruku trhu, ale nelze jeden druh dopravy silně dotovat a pak tvrdit, že druhý
druh je nerentabilní, tudíž by se měl zrušit.
 
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
 
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
 
  

 



  _____  

avast! Antivirus <http://www.avast.com> : Odchozi zprava cista. 


Virova databaze (VPS): 0642-5, 20.10.2006
Testovano: 21.10.2006 15:21:55
avast! - copyright (c) 1988-2006 ALWIL Software.


------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20061021/0f3772b0/attachment-0002.htm 


Další informace o konferenci Hw-list