[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Říjen 21 12:56:38 CEST 2006

Neverim, ze slo o zasah proti majitelum nekolika kg rtuti. Slo o zcela
jiste o neco jineho, jenom se to utajenim a nasledne novinarskym
zjednodusovanim az za hranici spravnosti zmenilo na nevinnou a vcelku
neskodnou kovovou rtut.

Ales Prochaska