Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Říjen 20 14:04:16 CEST 2006

 20.10.2006, 14:01:21

To se vam asi nepodari. Byl jsem tam v devadesatych letech na skolni
exkurzi FE VUT. Protahli nas tenkrat upne vsude, mino reaktorovou
halu. Tam pousteli jenom opravdovy atomare, obycejnej energetik nemel
sanci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz