Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Pátek Říjen 20 13:35:33 CEST 2006

Pokud se nekdo chce (coz asi neni nikdo z clenu teto konference) presvedcit o efektivnosti slunecni elektrarny, tak se bezte podivat do Dukovan. Za budovou infocentra je postavena mini. slunecni elektrarna s displejem, na kterem bezi veskere udaje o provozu.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Dee Jay
Sent: Friday, October 20, 2006 11:23 AM
To: HW-news
Subject: OT: Re: Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

- jo tak toho blba sem v TV videl taky / no pokud se pokryji strechy hradu
solarnimi panely,doda se ten polystyren a vrazi se tam par vetrniku -
vsichni pamatkari spachaji demonstrativni sebevrazdu. Ono neonové srdce byl
teprve cajicek :-) ted me napada,neveslo by se pod Karluv most par turbin ?
Lidi by si měli uvědomit u voleb koho volí ...

DJ

sorry sem si to nemoh odpustit,ale jsem bojovne naladen na ty dnesni
komunalni volby :-)