Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pátek Říjen 20 11:17:19 CEST 2006

Dobry den,

nedavno som sa bol na jednu precerpavaciu elektraren porziet:
http://de.wikipedia.org/wiki/Pumpspeicherwerk_Goldisthal
Ma vykon 1000 MW a zasobu vody na 8 hodin na plny vykon. Spustit sa da
behom par minut.

Z parkoviska bolo vidiet len hradzu, dalej sme nesli, bola tam kopa
snehu. Ale ked clovek beha po okoli na bezkach, tak je ju pekne vidiet,
pretoze to je silny zasah do prirody (zrovnany kopec).
Da sa vidiet na google earth (priloha).

Richard Kaliciak