Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Pátek Říjen 20 10:42:44 CEST 2006

>Spis bych rekl, ze od toho tu jsou precerpavaci >elektrarny, v sirsim
>smyslu
>vodni elektrarny vubec a mezinarodni energeticka sit.

To máte pravdu,ale pokud Vám vypadne třeba mělnická 3 což je 500MW a Čez by
měl platit dovoz tak se jim raději oplatí držet zálohu na paroplynech,což je
asi 300MW(co vím) dostupných do 15min a pak najížději uhelné elektrárny v
záloze ,třeba Dětmarovice,které prý mají nejrychlejší najetí(to mi alespoň
řekl technik na EDĚ).Ty přečerpávací elektrárny (teda vím jen o jedné) se
používají na pokrytí špiček ve dne nepletu-li se.
Radek