[OT] Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Říjen 20 10:30:04 CEST 2006

Jo, to jsem taky viděl, stáli tam s Klausem pod rozsvíceným
křišťálovým lustrem a Bursík řikal, že to svítí úplně zbytečně a že by
se tam mohly dát úsporný zářivky místo žárovek. Jo a spočítal, že to
bere 10,5 "kilowathodiny", to řek pěknou hovadinu. Mělo bejt asi kW,
pro 10,5kW by těch žárovek muselo bejt přes 250, to by tam nedělal nic
jinýho, než čuměl na lustr a počítal žárovky. A to bych si já na
schůzce s prezidentem nedovolil - předpokládám, že tam jen tak
nepózovali fotografům a tv kamerám, ale taky o nečem jednali. Jo a
kdyby fakt měřil spotřebovanou energii, tak by navíc musel měřit čas a
to už by si Klaus fakt ťukal na čelo, že se Bursík střídavě kouká do
stropu a nebo na stopky ;))

Jo a nakonec - žárovku za 14 korun by nahradil integrovanou zářivkou
za minimálně 10x tolik. Prej je tam přinese jako dárek - ale to bude
tak 35 tisíc, nejspíš to cvakne rovnou ze svojí kapsy.

P.K.