Re: [OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

MensikD MensikD@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 19 12:32:01 CEST 2006

Proc tedy delate podnikani? Proto, abyste se pobavil a rodina zivorila? Podle mne v podnikani jde o penize az v prvni rade ;). Podnikani je o vydelavani penez. Musite uzivit rodinu.
Sam jsem se dostal do stavu, kdy jsem v podnikani spis bavil, nez vydelaval. Dlouho to nevydrzelo. Je to samozrejme moje chyba.

K tomu presvedceni rodiny, ze deti uvidi tatinka jen hodinu tydne - nezda se Vam to sobecke? Proc si tedy deti "porizovat" (fuj to je ale termin), kdyz Vas maji videt jednu hodinu tydne?
Mam dvouletou dceru, tehotnou manzelku (cekame druhe) a hledim na to z jineho uhlu. Nejste totiz podnikatel, ale hlavne otec a manzel. Mozna jsem "mekej", ale radsi si budu s dcerkou 2 hodiny hrat, nez podnikat k zblbnuti.

Ozon.