DDR PAMET

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Říjen 19 19:09:31 CEST 2006

Myslim ze nepsal ze mu spadnul na zem, to bylo z nejake reakce co kdyby.
Podle me tam vubec ta pamet nebyla, taky jsem videl ramky kde neni.
Spravne pripajene SO8 neupadne ani kdyby s tim mlatil o zem jak chce,
aby to na plosnaku nenechalo nasledky. Pokud neni poznat ze se s nim
neco spatneho provadelo, tak tam pamet bud vubec nebyla nebo byla spatne
pripajena.

Tosa