[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 19 15:05:16 CEST 2006

 19.10.2006, 15:01:14

Ja samozrejmne vubec nevim kolik milionu tranzistoru potrebujes aby
jsi mohl zatopit v koupelne :-))), ale za tim co jsem popisoval je nekdo
jinej (da se dohledat v konfere, pro pocitacoveho experta jiste otazka
10 sekund :-))) )

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz