[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Říjen 19 14:31:06 CEST 2006

Ja som tiez programoval a pajkoval ale bohuzial to nie je v
predveditelnom stave, toboz nie predatelne... Presnejsie, je to na
dolnej hranici pouzitelnosti, a uz sa mi kopia feature requests
(najurgentnejsia je, aby to nebol holy plosak visiaci na kabloch :-(
hadajte kto tuto poziadavku vzniesol...)

A to pritom zatial ide len o rozsvecovanie a zhasanie svetiel...

wek