DDR PAMET

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Říjen 19 12:22:02 CEST 2006

Můžete zkusit buď sehnat stejnou (nebo podobnou) paměť, okopírovat tu
EEPROM a připájet na tu vadnou. Nebo vzít první 512MB paměť, na kterou
narazíte a zkusit totéž. Co je to za obvod, to si taky přečtete z té
druhé paměti, ale vzhledem k tomu, že vývody vedou přímo na DDR slot,
tak tam bude vždycky stejná (nebo podobná) součástka. Musíte jen
určit, jak tam přijde připájet, ale zorientovat byste se měl podle
napájecích pinů.

P.K.