[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Říjen 19 10:58:02 CEST 2006

> Tak zrovna navrh slozitych DPS je podle meho business s kterym one-mam z
> vychodu na zapade prorazi jen tezko, pokud na slovensku chcip pes (v CR jiz
> mele z posledniho, jen jeho chovatel to nejak nechce videt).
> Firem typu CERN, ktere utraci verejne penize a potrebuji velke mozstvi
> slozitych DSP v podstate v kusovych seriich je minimum. Velke komercni firmy
> maji bud svuj vyvoj nebo sve smluvni partnery a zakazku takovemu cloveku
> nesveri at jiz z obav nebo diky pozadavkum na x nesmyslnych certifikaci.
> Netvrdim, ze to nejde, ale bez kontaktu a znamosti velmi obtizme
> [...]

Proc? Zrovna nedavno jsem potreboval slozitejsi desku nez sam umim
navrhnout, tudiz jsem ji zadal male firme o jejimz "hlavnim
elektronikovi" vim, ze je sikovny a ze netape nad trivialitami. Tudiz
mu verim a kdyz mi rekl, ze tu desku umi navrhnout tak jsem ji od nich
objednal. Jestli a jake ma nesmyslne certifikace doted nevim a vubec
me to nezajima. Zajima me jen kvalitne navrzena deska fungujici na
prvni zapojeni a snesitelna cena.

Pravda je, ze je tezke se stat z fleku dodavatelem velke firmy. Ale na
druhou stranu dobre fungujici model je, kdyz mala zacinajici firma
zacina dodavat malym zacinajicim firmam a roste spolu s nimi.

Ales Prochaska