[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 19 10:00:56 CEST 2006

> Z toho vyplyva, ze ten jeden a jeden maka jak cernobilej a o tom druhym
> neni zminka, tak ten si uziva.

Ale je dost dolezity, lebo chodit a ponukat je tiez dolezita vec. Tak sa
aspon zvysi pravdepodobnost toho, ze sa nieco preda.

> Osobne mam zkusenosti z nekolika firem a dospel jsem k nazoru, ze jeden
> je malo a dva uz jsou moc. O vicero nez dvou, je bezpredmetne premyslet.

No aj moje prakticke skusenosti su take iste. Ale nejaku dobu je to podla
mna uplna nutnost, to kym sa clovek zabehne a najde stabilnu klientelu
zakaznikov.

Andrej

Mysleli ste si, že o autách viete všetko? NEVIETE!
http://auto.zoznam.sk