[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 19 09:53:31 CEST 2006

> No a co? Ze ma kazdy auto, tak uz neni potreba delat nove modely aut
> nebo stavet nove fabriky? Co je tohle za logiku?

No pozri sa, ak sa na to pozries z trochu inej stranky, a uvazis fakt, ze
musis z niecoho zit ci niekoho zivit, tak potom by Ta malo zaujimat aj to,
kolko tych meracich modulov predas. Ked nic, tak je zle. Ale myslim si, ze
situacia je taka, ze ak to aj dostanem do ponuky, predajca vzdy moze
povedat, preco si kupujete toto a nie tamto, ktore mame uz v N-aplikaciach,
maju support a su osvedcene. To naozaj musi potom stat par korun, aby aspon
na zaciatok clovek vychytil aspon nejaky segment trhu... A ked si zratas,
co to realne stoji, tak napriklad aby si zaplatil len certifikaciu podla
EMC a LVD, ktoru musis mat, tak to odhadom musis predat aspon 20 kusov za
tu istu cenu ako Tvoja konkurencia... No ale moj pohlad je znacne
deformovany tym, ze asi vsetko pocitam len cez peniaze a nejaku tu davku
stastia nepripustam ani len z 1%.

Andrej

Si žena? A chceš vedieť všetko?
http://www.lesk.sk