DDR PAMET

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 19 09:42:24 CEST 2006

I2C EEPROM velikost tusim 128 bytu

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin
Sent: Thursday, October 19, 2006 9:25 AM
To: HW-news
Subject: DDR PAMET

Zdravim Vas,

jak jsem vcera psal, upadl mi "svab" z DDR pameti. Ne neslapl jsem na nej,
vubec netusim kde a jak,protoze sem ho ani nenasel.

Pamet je zde:

http://v-design.cz/mata/IMG_0421.jpg

vpravo nahore jak jsou ty nozky ;( Nevi nekdo, ktery tip mapeti tam patri, a
zda-li by se dali jen vymenit? Z obrazku nejsou patrne originalni cisla
pameti a ty jsou:

Kingstone D3202DL3T-5A 0410PT02 nevim jestli to nekomu neco rekne, me moc
teda ne.

prosim o pomoc a cenou radu, abych usetril tu tisicovku co stoji nova :(

s pozdravem Martin

http://www.nod32.cz