[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 19 02:10:30 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 19.10.2006 od Pavel Kořenský:

> Nejsem si zcela jist, jestli například mohu napsat třeba manuál k
> OrCADu a pořádat školení v jeho ovládání pro lidi, kteří ten program
> legálně nevlastní.

Ja nejsem pravnik, ale nenapada me, kdo by tohle mohl zakazat. Podivej
se po vydavatelstvich, kdekdo pise o nejakych produktech. Kdyz nekdo
chce napsat ucebnici Photoshopu, myslis, ze se jde ptat Adobe? Nejde.
Adobe nema zadna prava, aby jedine oni smeli publikovat cokoliv kolem
jejich produktu.

Problem by byl, kdybys manual okopiroval. Problem by byl, kdybys ta
skoleni poradal na pocitacich s kradenym produktem nebo ten soft
rozdaval ci prodaval nelegalne. Ale podle me psat o tom muzes do
aleluja a skolit to take muzes.

> Ale Eagle je klasický případ toho, že lidé mají něco k disposici
> zdarma a začátečníci se v tom moc nevyznají.

To neni pripad jen Eagle :-) Ja mam zase problem s tim ISE od Xilinxu.
Ale take jsem zase tak moc nestudoval dokumentaci, jako ji nestuduji
ti Eaglisti, co maji problem s nim...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem