spoje v eaglu

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Říjen 18 22:30:10 CEST 2006

Aha, to jsem přehlédl.
PWR skutečně nemá s invertováním výstupu nic společného a pokud se piny
kvalifikované jako PWR jmenují stejně, tak je Eagle pospojuje. Je to
kvůli součástkám majícím několik zemí atd.
Výstupy si označte jako Out a vstupy jako In. Pak by to myslím mělo
fungovat.

Zdraví PavelK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zdeněk lada
Sent: Wednesday, October 18, 2006 10:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: spoje v eaglu

Dík za objasnění.

Zdeněk

2006/10/18, Danhard <danhard@volny.cz>:

PWR je kvalifikace pro napajeci pin.
Doporucuji vzit hotovou knihovnu a tu si dle libosti upravit.
Az se to naucite a pochopite souvislosti, tak si udelate knihovnu
libovolnou.
Nebo ctete helpy a manualy.

Danhard

Piny jsem pojmenoval A a Y. Pospojují se mi jen výstupy, ne vstupy.
Chci mít na výstupu pin PWR, tedy invertovaný.
Ještě nevím na co je vlastnost swaplever.
Číslování mám podle mě dobře. Udělal jsem to v podstatě podle vašeho
popisu.

Knihovnu TTL si kreslím proto aby hradla vypadala podle staré ČSN normy.